2017

MIESTO LAIKAS
2017 12 14 – 2018 01 12
Fotografija tampa savotiška laiko mašina – ji grąžina į praeitį, į stabilius miesto vaizdus, fotografavimo laiku atrodžiusius amžinais ir nekintančiais. Vien kūrinio formatas suteikia nostalgiškų jausmų, sukelia iliuzija tarsi viskas vyko prieš keliolika dešimtmečių.
LEDONEŠIS
2017 11 24 – 2017 12 20
Staigūs upės išsiliejimai. Ledų sangrūda. Kylantis vandens lygis. Sprogdinti ar laukti šiltesnių laikų? Galerija „101” kviečia nebijoti ledo purslų ir iškeisti sienų ramybę į viso fakulteto sezoninį reiškinį.
ŠILAINIAI PROJECT
2017 11 24 – 2017 12 08
Rezidencija Šilainiai Project turtinga kūrybinių perspektyvų gausa. Kiekvienas dalyvis pasirinko sau aktualiausią mikrorajono emocinį, atminties tašką ar fizinę lokaciją ir tai aktyvavo skirtingais būdais.
TROPINIAI KŪNAI
2017 09 29 – 2017 10 25
VDU menų galerija „101“ sako ‘New Season Now! Naujas sezonas dabar!’ su įvykių ciklu Tropiniai kūnai.
LEX
2017 04 11 – 2017 04 28
Lex lotyniškai – „dėsnis“. Prieš pradėdamas darbą Giedrius Zaura kaskart sugalvoja dėsnį, savotišką algoritmą, kurio griežtai laikosi visą paveikslo tapymo laiką. Menininkui tapyba – tarsi šventas ritualas, unikali patirtis. Kartu tai ir darbas su savimi, savęs pažinimas.
TEN, KUR NIEKO NĖRA
2017 02 28 – 2017 03 17
Ši paroda – savotiška menininkės autoterapinių kūrinių ekspozicija, kurioje jų autorė kalba apie savo (ir, galbūt, mūsų) tikslus bei norus trokšti kažko geriau, nei gauname čia ir dabar. Tai lyg kūrybinė gyvenimo rutinos manifestacija, kurioje susijungia tikros gyvenimo problemos su įsivaizduojamu pasauliu.
AFTER’DAYS. WALKING
2017 02 07 – 2017 02 24
Tapytojas atsisako fotografijoje nereikalingų detalių, savo paveikslą konstruoja iš kelių, jas jungia, išryškindamas tai, kas svarbu menininkui. Dažnai kūriniuose jaučiama įtampa, išnyra paslaptingi siluetai.

2016

MAGIŠKAS VEIDRODIS: MIESTO ATMINTIS FOTOGRAFIJOJE
2016 10 13 – 2016 11 11
Parodoje pristatomos ne tik įspūdingiausios miesto fotografijos, datuojamos nuo XIX amžiaus, bet ir keliamas intriguojantis klausimas – kaip mūsų vaizduotėje yra kuriamas Kaunas?

ŠIANDIEN PRIEŠ VAKAR
2016 08 30 – 2016 09 16
Parodos „Šiandien prieš vakar“ pasakoja apie laiką, nuolatinę gyvenimo procesų kaitą, tapybos santykį, mokytojo ir jo mokinių ryšį. Visi parodų dalyviai vienaip ar kitaip yra siejami bendros patirties, vietos ir laiko saitais.
MANO PUSBROLIS GRĮŽTA IŠ KARO
2016 05 25 – 2016 06 10
Interaktyviame darbe “Mano pusbrolis grįžta iš karo” nagrinėjama aktuali karo tema: individo vieta ir pozicija karo laikotarpiu, prisiminimo estetika, traumos fenomenas. Į tris laiko linijas padalinta novelė pagrįsta autorės tyrinėta archyvine medžiaga, interviu, pokalbiais ir kt.
PARIBIO PORTRETAI
2016 05 03 – 2016 05 24
Kiekvienas meno kūrinys, net ir sukurtas laikantis aiškios ar numanomos būtinybės poetikos, yra iš esmės atviras virtualiai begalybei galimų aiškinimų, kurių kiekvienas atgaivina kūrinį pagal asmeninį požiūrį, skonį, atlikimą.

2015

DINGĘS MENINIS KAUNAS
2015 12 10 – 2016 02 12
Projekte pristatoma autentiška dokumentinė medžiaga – filmuoti performansai, pokalbiai su menininkais, parodų fotografijos, plakatai, to meto spaudos pranešimai.
SENAMIESČIO ATMNTIS ROMUALDO POŽERSKIO FOTOGRAFIJOSE
2015 09 13 – 2015 10 16
Fotografijose užfiksuoti išnykę ar radikaliai pasikeitę senamiesčio ženklai (gatvės, kiemai), jo gyvenimo fragmentai (šventės, nelaimės, buitis), brutali sovietmečio invazija, bei to laiko daugeliui kauniečių pažįstami miesto personažai: tapytojas Kampas ar moteris su raiščiu ant nosies, vis dar gyva vyresniosios kartos kauniečių atsiminimuose.
DVIGUBA ERDVĖ
2015 05 05 – 2015 05 19
Regina Šulskytė atveria duris į intymių savo pasakojimų ir nutylėjimų prisodrintą gyvenimo tarpsnių archyvą. […] šis intymus ir asmeniškas menininkės išgyventų patirčių archyvas lieka aktualus ne tik jai pačiai, bet ir kiekvienam iš mūsų. Drabužiai ir nepaklota miegamojo lova – tai lyg atviras laiškas mums apie mus pačius.
FLUXUS IS FUN, FUN IS FLUXUS
2015 04 09 – 2015 04 30
Bendradarbiaujant su J. Meko vizualiųjų menų centrų galerijoje pristatomi 25 Fluxus eksponatai, kurie įvairiapusiškai atveria Fluxus judėjimo įvairovę. 
PERKĖLIMAI
2015 03 10 – 2015 03 31
Simono Welcho videomeno kūriniai tarpusavyje skiriasi stiliumi, tačiau filmus sieja panašios temos. Menininko kūryboje analizuojami klausimai išplaukia iš jo domėjimosi sociologija, antropologija, istorija ir pačia videomeno disciplina.
TADO GINDRĖNO IR RAFALO PIESLIAKO PERSONALINĖS PARODOS
2015 02 13 – 2015 03 06
VDU menų galerijoje „101“, bendradarbiaujant su „Post“ galerija bus pristatytos dviejų menininkų – Tado Gindrėno ir Rafalo Piesliako – personalinės parodos.

2014

VIZUALINĖ ĮKŪNYTOS GĖDOS POETIKA
2014 12 09 – 2014 12 19
Gėdos jausmas – tai įgimta žmogaus reakcija, kurios šaknys glūdi vaikystės patyrimuose, o taip pat yra susijusi su seksualumu ir žmogaus kūną reguliuojančiomis kultūrinėmis normomis. Tai komplikuotas, universalus ir skausmingas afektas, susiejantis subjektą su jo socialine aplinka.
YOTARO NIWA IR SHANNON NOVAK PARODOS
2014 11 11 – 2014 11 21
Galerijos erdves užpildys japonų kilmės menininko Yotaro Niwa instaliacija „Inidividual, Indivisible and Non-transferable Digressions“ ir Naujosios Zelandijos meninko Shannon Novak paroda „Common Time“.
TRUMPALAIKIAI KOMPONENTAI
2014 08 26 – 2014 09 19
Medžiagos transformuos parodos erdvę į laikinas instaliacijas, išbandant kiekvienos iš jų galimybes prisitaikyti ir keisti erdvę. Dėl pasirinktų medžiagų trumpalaikiškumo ir kūrinių sąveikos su parodos lankytojais, instaliacijos natūraliai keisis parodos eigoje, perteikdama laiką ir energijos matmenis.
MORPH
2014 04 17 – 2014 05 09
Parodos pavadinimas “Morph” turi dvi reikšmes – (1) sujungti, sulieti skirtingus elementus į vieną, juos transformuojant; (2) Morfijus (Morpheus) – tai sapnų ir miego dievo vardas. Pavadinimas yra nuoroda į menininkų siekį kūryboje ieškoti sinergijos, jungčių tarp skirtingų pozicijų, plėsti savo kūrybos horizontus, provokuoti kontrastus ir prieštaravimus. 
KAMUFLIAŽINIS VYRIŠKUMAS
2014 03 25 – 2014 04 11
Parodoje „Kamufliažinis vyriškumas“ eksponuojami naujausi Adomo Danusevičiaus darbai. Pavadinimas aiškiai pasako, kad autorių domina socialinės ir kultūrinės vyriškumo (de)konstrukcijos. Vyrų kūnai ir vyriškumo vaizdiniai retai sulaukia gilesnių tyrimų.
TAS PATS MA|ĄS|TYMO BŪDAS
2014 03 04 – 2014 03 21
Esminės projekto gairės yra erdvės kūrimas, pateikiant pačią formuojamą erdvę kaip kūrinį, vaizdą vaizde, kur veiksmas yra menamas. Siekiama kuriamos aplinkos emocijos vientisumo, universalaus vizualumo. 
TRANSATLANTIC SAUDADES
2014 02 11 – 2014 02 28
Parodos pavadinime minimas portugalų kalbos žodis saudades neturi tikslaus vertimo į lietuvių ir anglų kalbas. Pasak menininkės, „saudades reiškia kažką panašaus į nostalgiją, ilgesį be melancholijos, be to, tai yra būtis tarp praeities ir ateities, tai kartu prisiminimas ir nekantravimas”.
PO LAIKO
2014 01 21 – 2014 02 07
Dėl globalaus pasaulio pokyčių erdvė ir laikas, kaip pamatinės egzistencijos dimensijos, patiria daugybę transformacijų. Pats parodos pavadinimas „Po laiko“ sufleruoja, kad laikas tampa mažiau aktualus, tiksliau, svarbus tik tiek, kiek yra personalizuotas ir reprezentuojamas personalizuotų kasdienybės detalių.