2017

2017 12 14 – 2018 01 12
Fotografija tampa savotiška laiko mašina – ji grąžina į praeitį, į stabilius miesto vaizdus, fotografavimo laiku atrodžiusius amžinais ir nekintančiais. Vien kūrinio formatas suteikia nostalgiškų jausmų, sukelia iliuzija tarsi viskas vyko prieš keliolika dešimtmečių.

2017 02 28 – 2017 03 17
Ši paroda – savotiška menininkės autoterapinių kūrinių ekspozicija, kurioje jų autorė kalba apie savo (ir, galbūt, mūsų) tikslus bei norus trokšti kažko geriau, nei gauname čia ir dabar. Tai lyg kūrybinė gyvenimo rutinos manifestacija, kurioje susijungia tikros gyvenimo problemos su įsivaizduojamu pasauliu.
2016

2016 05 25 – 2016 06 10
Interaktyviame darbe “Mano pusbrolis grįžta iš karo” nagrinėjama aktuali karo tema: individo vieta ir pozicija karo laikotarpiu, prisiminimo estetika, traumos fenomenas. Į tris laiko linijas padalinta novelė pagrįsta autorės tyrinėta archyvine medžiaga, interviu, pokalbiais ir kt.
2015

2015 12 10 – 2016 02 12
Projekte pristatoma autentiška dokumentinė medžiaga – filmuoti performansai, pokalbiai su menininkais, parodų fotografijos, plakatai, to meto spaudos pranešimai.

2015 09 13 – 2015 10 16
Fotografijose užfiksuoti išnykę ar radikaliai pasikeitę senamiesčio ženklai (gatvės, kiemai), jo gyvenimo fragmentai (šventės, nelaimės, buitis), brutali sovietmečio invazija, bei to laiko daugeliui kauniečių pažįstami miesto personažai: tapytojas Kampas ar moteris su raiščiu ant nosies, vis dar gyva vyresniosios kartos kauniečių atsiminimuose.

2015 05 05 – 2015 05 19
Regina Šulskytė atveria duris į intymių savo pasakojimų ir nutylėjimų prisodrintą gyvenimo tarpsnių archyvą. […] šis intymus ir asmeniškas menininkės išgyventų patirčių archyvas lieka aktualus ne tik jai pačiai, bet ir kiekvienam iš mūsų. Drabužiai ir nepaklota miegamojo lova – tai lyg atviras laiškas mums apie mus pačius.
2014

2014 12 09 – 2014 12 19
Gėdos jausmas – tai įgimta žmogaus reakcija, kurios šaknys glūdi vaikystės patyrimuose, o taip pat yra susijusi su seksualumu ir žmogaus kūną reguliuojančiomis kultūrinėmis normomis. Tai komplikuotas, universalus ir skausmingas afektas, susiejantis subjektą su jo socialine aplinka.

2014 08 26 – 2014 09 19
Medžiagos transformuos parodos erdvę į laikinas instaliacijas, išbandant kiekvienos iš jų galimybes prisitaikyti ir keisti erdvę. Dėl pasirinktų medžiagų trumpalaikiškumo ir kūrinių sąveikos su parodos lankytojais, instaliacijos natūraliai keisis parodos eigoje, perteikdama laiką ir energijos matmenis.

2014 04 17 – 2014 05 09
Parodos pavadinimas “Morph” turi dvi reikšmes – (1) sujungti, sulieti skirtingus elementus į vieną, juos transformuojant; (2) Morfijus (Morpheus) – tai sapnų ir miego dievo vardas. Pavadinimas yra nuoroda į menininkų siekį kūryboje ieškoti sinergijos, jungčių tarp skirtingų pozicijų, plėsti savo kūrybos horizontus, provokuoti kontrastus ir prieštaravimus.

2014 03 25 – 2014 04 11
Parodoje „Kamufliažinis vyriškumas“ eksponuojami naujausi Adomo Danusevičiaus darbai. Pavadinimas aiškiai pasako, kad autorių domina socialinės ir kultūrinės vyriškumo (de)konstrukcijos. Vyrų kūnai ir vyriškumo vaizdiniai retai sulaukia gilesnių tyrimų.

2014 02 11 – 2014 02 28
Parodos pavadinime minimas portugalų kalbos žodis saudades neturi tikslaus vertimo į lietuvių ir anglų kalbas. Pasak menininkės, „saudades reiškia kažką panašaus į nostalgiją, ilgesį be melancholijos, be to, tai yra būtis tarp praeities ir ateities, tai kartu prisiminimas ir nekantravimas”.

2014 01 21 – 2014 02 07
Dėl globalaus pasaulio pokyčių erdvė ir laikas, kaip pamatinės egzistencijos dimensijos, patiria daugybę transformacijų. Pats parodos pavadinimas „Po laiko“ sufleruoja, kad laikas tampa mažiau aktualus, tiksliau, svarbus tik tiek, kiek yra personalizuotas ir reprezentuojamas personalizuotų kasdienybės detalių.